ayam percik yang kata

"berjalanlah dengan harapan walau hidup tak selalu bahagia, sedekahkan satu senyuman walau dihatimu tidak lagi mampu bertahan, belajarlah memaafkan walau dirimu terluka, berhentilah memberi alasan walau ingin menyata kebenaran, hiduplah dalam iman walau hari dipenuhi dengan dugaan dan berpeganglah pada Allah walau Dia tak kelihatan..." kata ayam percik..

Saturday, April 16, 2011

"I hate this feeling right now"

Assalamualaikum...
huhuhu...
Semalam pergi dinner course...
Niat di hati nak enjoy walau pada hakikatnya, tesis tak siap, assigmen tak siap, nota untuk exam isnin ni tak baca lagi... huhuhu....
Niat di hati, nak makan puas-puas... nak cipta memori yang fun2 banyak...
huhuhu....
Semalam memang dah set nak kasi jiwa kental! Coz selalunya, aku ni org lain relax je, aku touching terlebih... hehehe
Tapi apakan daya... huhuhu.... Bila part lecturer aku menyanyi lagu perpisahan and sorang lagi bersajak berpuisi bagai, dah start touching da...waaa! Itu belum kira lagi part lecturer aku pasangakan video then suruh hayati.. Pergh.. Time tu, kalau jiwa aku tak kental memang banjir la... part2 nak habis program tu la touching2.... huhuhu
Bila nak balik UKM, duduk dallam bas, adoiya... lagu2 semua yang jenis slow... Macam tahu2 je perasaan aku masa tu... Sabar je.....

Hari ni, dalam duk2 kemas barang2,
Dalam duk selongkar2 tu,
Terjumpalah resit2 bayaran, belanja aku dari 1 sem 1 year sampai sekarang ni.. huhuhu
Time2 tu jugak la terjumpa gambar masa ngan Geng Choka Choki....
Time2 tu jugak la, jumpa balik resit2 masa belajar memandu...
Semua2 nya time2 tu....

Bukak2 FB, masing2 punya post touching
Masing2 tajuk album dinner ada "kenangan"
Adoi....
Itu yang malas nak bukak FB...
Jangan la touching2...
Tak mo... sebab aku kalau dah touching, semua kerja tak jadi...
Waaaa!!!!!!!!
Korang jangan la touching2..
Anggap je lepas ni kita semua cuti sem..
Nanti bulan 9 kita jumpa lagi ye... Masa kita konvo.. InsyAllah....

2 comments:

  1. ko la touching lbh smpai tulis dlm blog bagai..hahaha

    ReplyDelete
  2. aku ni memang dah... dulu kini dan selamanya minah touching... so korg jgn lah tunjukkan ketouchingan korg tu depn aku... huhuhu..sedey tau..

    ReplyDelete