ayam percik yang kata

"berjalanlah dengan harapan walau hidup tak selalu bahagia, sedekahkan satu senyuman walau dihatimu tidak lagi mampu bertahan, belajarlah memaafkan walau dirimu terluka, berhentilah memberi alasan walau ingin menyata kebenaran, hiduplah dalam iman walau hari dipenuhi dengan dugaan dan berpeganglah pada Allah walau Dia tak kelihatan..." kata ayam percik..

Tuesday, January 1, 2013

2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

First entry untuk tahun 2013!!! Yehaaaa!!!
alhamdulillah dan syukur ke hadrat Ilahi kerana masih diberi kesempatan untuk bernafas di bumi Allah ini. Semoga kedatangan tahun baru ini akan menjadikan kita lebih baik dari sebelumnya.. In shaa Allah.. amin..

Haip!!
Sebut tahun baru, pasti ada azam baru. Biar pun azam tahun tahun sebelumnya tak tertunai lagi, azam baru tu wajib.. hehehe.. Ada juga yang nak renew azam tahun-tahun sebelumnya..
Tapi, tak kisah lah.. biar apa pun azam tersebut, semoga azam-azam tersebut akan menjadikan kita manusia yang lebih baik di sisi Allah.. Mengupgradekan diri kita disisi Allah.. Bukan nak upgrade telefon je, diri kita sendiri pun, kita kena berusaha untuk upgrade kan.. Biar pun sikit perubahan yang berlaku yang penting mendapat keredhaan Allah dan kita berusaha menuju ke arah kebaikan...

p/s:  Selamat tahun baru!!

1 comment: